dilluns, 28 de gener del 2019

Quin nom triem?

Ja sabem com ens organizarem i ara ens toca decidir el nom. No va ser un tasca fàcil, però us expliquem com  ho vam fer:
La Montse ens va donar un paper on vam posar el nom que cadascú proposava i vam votar democràticament i finalment van quedar 2, CEM i PROMO.
Com que entre aquests dos no ens decidiem la Montse va proposar què fos COOPEM, una barreja dels dos finalistes, tots de cop i volta vam dir, sí! Es a dir,  que va quedar COOPEM 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada