dimecres, 23 de gener del 2019

Som emprenedors !!!

Hola families dels nens i nenes de l'escola Montanyans!! Els alumnes de 4rt i 5è estem decidits a emprendre una cooperativa amb l'objectiu de reunir diners per tal de cobrir les despeses del la nostra sortida de colònies del proper curs 2019-2020. A més més, aquest curs amb els beneficis de la nostra cooperativa farem una donació del 25% a una ONG.

A COOPEM en sentim amb força per emprendre aquesta significativa tasca i  de fer una gran treball en equip.

D'ara en davant des de COOPEM us anirem informant de com anem donant forma a la nostra cooperativa.

Salutacions a tothom.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada