dimecres, 27 de març del 2019

Decidim ONG


El passat de febrer cada nen i nena va buscar una ONG a la que donaríem un 25% del diners que guanyarem a la Fira Medieval de Castellet. Cada alumne va proposar una ONG diferent com ara, Sant Joan de Déu, Pallapupes, Cram, Vall d’Hebron...

A l’arribar a l’aula vam veure vídeos de cada ONG per tal de conèixer la seva missió i l’ajuda que realitzen.

Al finalitzar les visualitzacions vam votar, quedant finalistes.

-CRAM: El qual es dedica a curar animals marins.

-San Joan de Déu: Investiga sobre el càncer als més petits.

-Pallapupas: Són gent que fa de pallasso amb l’objectiu de fer riure als pacients que estan malalts.


En aquests finalistes, vàrem tornar a votar i va sortir guanyador el CRAM. 



Al finalitzar la cooperativa, el 25% del beneficis els enviarem el Centre de recuperació d’animals marins on ens convertirem en padrins de tortugues i ens faran l’entrega d’un certificat d’apadrinament, fotos de la tortuga i el carnet de padrí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada