dimarts, 5 de març del 2019

El nostre logo

Després de l'organigrama vam fer el logo.
Els mestres ens van donar una fitxa on haviem de dibuixar el nostre propi logo.
Uns dies després vam votar democràticament els 2 logos que ens agradaven més.
Al cap d´una setmana els guanyadors havien de passar el logo a digital.
Finalment vam triar el logo més adient per la nostra cooperativa.
Aquest és el guanyador


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada