dimecres, 4 de desembre del 2019

Arriben les festes de Nadal...


Com cada any la cooperativa de l'escola, aquest any COOPEM, ha preparat durant el mes de desembre els calendaris d'advent.
L'objectiu era fer-lo amb els mínims costos possibles, així que varem pensar com fer-lo amb materials reciclats. Veient que a l'escola teniem molts retalls de cartolina vam començar a buscar tot el material necessari per tal que ens surtis un calendari ben original.
El primer pas que vam fer va ser la forma del calendari amb cartró i dins d'aixó vam posar 24 caixetes amb sorpreses a dins (monedes de xocolata), i per últim ho vam embolicar amb un paper i tot decorat amb una bonica galeta de jengibre de cartolina. Com que aquesta feina era molt entretinguda, vam demanar l'ajuda de les families, i sort d'elles! Moltes gràcies!
Es podien reservar abans del dia 1 de desembre per poder fer entrega de totes les peticions.
Vam estar una mica cansats durant tot el procés, però va valdre la pena, vam fer 140 calendaris, i la nostra economia va creixent de mica en mica.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada