dimecres, 4 de desembre del 2019

Valoració Mortanyans


  Ja havent gravat i editat el curt, vam decidir estrenar-lo aquí , a l'escola Montanyans, el dia 31         d'octubre, on hi va ver molta afluència pública que ens va obligar a passar el curt 3 vegades. Després, a la tarda vam projectar-lo al centre cívic de la Gornal on i va haver uns 30 espectadors.
L'endemà al matí, vam projectar-lo per ultima vegada al centre cívic de Valldemar, aprofitant que organitzaven el túnel del terror, allà vam passar unes 90 persones. A part de projectar el curt  vam amenitzar-ho venent menjar fet per nosaltres: tres tipus de galetes, crispetes, castanyes i cafè. 
Un cop finalitzat us agraïm a tots i totes els/les que veu venir. Esperem que us vagi agradar!!  




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada